Společnost


WOLKEN group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5319Okradená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2014, před 10 lety

veronika vlčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na uvedeném portálu jsem si obj. parfém. až pozdě jsem si přečetla záporné recenze na to,že prodávají padělky a proto ihned obj. stornovala. Za pár dní přišel balíček, který jsem bohužel převzala (čekala jsem jiný balíček od jiného dodavatele a opravdu nečekala, že mi bude poslána stornovaná objednávka).
tlf. jsem chtela toto vyřešit, ale číslo je nedostupné. na emaily také nereagují. (email. konverzaci mám uschovanou).
parfém jsem zatím neposlala nazpět, mám ho zabalený doma, aby nemohli např.argumentovat tím, že jsem ho již rozbalila.
nevím, co mám dělat, jestli ho poslat nazpět s reklamačním protokolem tak, abych se vešla do 30 dní zákonné lhůty,nebo siho ponechat a podat trestní oznámení.
Prosím o radu.
Moc Vám děkuji.

Veronika Vlčková


Produkt

Giorgio Armani Acqua di Gio Pour Homme toaletní voda 100 ml


Požadované řešení

ráda bych zboží vrátila a dostala peníze nazpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2014 10:01, před 10 lety

Pokud nebylo na storno objednávky reagováno, doporučujeme odstoupit od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Stejné znění může spotřebitelka zaslat společnosti e-mailem s upozorněním, že jej současně posílá i poštou včetně zboží. Prodávající je poté povinen vrátit spotřebitelce zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

Nabízení nebo prodej výrobků nebo služeb porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, kde spotřebitelka může podat podnět. Pokud si je spotřebitelka jistá, že jí byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 10:24, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.