Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#53191Peníze převedeny na jiný účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2021, před 3 lety

Zdena Radilová

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dne 14.10.2021 jsem zaplatila kartou na Váš účet 2600285563/2010 častku 610Kč, VS: 314155680.Prosím o vrácení platby na můj účet viz. referenční údaje. Platba měla dorazit na účet www.jedinecnezbozi.cz, ale bylo mi řečeno, že k nim nedorazila a účet patří COMGATE.

Děkuji za vyřízení.¨
Zdenka Radilová


Produkt

Částka převedena na jiný účet


Požadované řešení

Prosím o vrácení platby na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2021 12:04, před 3 lety

Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 15:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.