Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň obiednala som si u Vás 2ks pánske košele ešte 27.11.2014 . Mali ich expedovať 11.12.2014 no do dnešného dňa mi tovar neprišiel. Je to vianočný darček tak chcem vedieť či to do vianoc aj príde. č.objednávky je 6377650 s pozdravom Jarmila Trníková
štýlová pánska košela slim-fit čierna a biela XL
Prosím o zaslanie tovaru a ak nie je do vianoc tak potom žiadam vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má tedy právo na dodání zboží sjednaného ve smlouvě. Tomuto nároku odpovídá povinnost prodávajícího zboží dodat. Byla-li sjednána lhůta k plnění, ve které prodávající zboží nedodal, ocitl se v prodlení. Po marném uplynutí dodatečně stanovené lhůty k plnění, je možné od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Pokud lhůta stanovena nebyla, je možné požadovat dodání ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.