Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o pomoc v řešení reklamace, kdy jsem požadovala výměnu zboží za nové a nepoškozené. Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že je mám kontaktovat prostřednictvím on-line formuláře a zaslat jedno foto.(celou komunikaci přikládám níže).Jak jsem později zjistila, nejsem jediná, kdo se nechtěl nechat tímto e-shopem takto odbýt.
Zapnout Čt, 14 Říjen v 12:38 ODPOLEDNE , Markéta Rudášová napsal:
Dobrý den, zasílám foto k vyřízení reklamace. Krabice byla kurýrem PPL předána nepoškozená ovšem bez jakéhokoli označení "Fragile/křehké" a už po předání v ní hrkalo a bylo jasné, že je zboží uvnitř nejspíš poškozeno. Prosím o objednání svozu zásilky z adresy Markéta Rudášová, V Jamkách ***, 250 63 Čakovičky,zpět a zaslání nového zboží. Jelikož lze vložit pouze jedna fotografie, případně mohu na nějaký e-mail doložit další dvě před otevřením celé zásilky a po otevření celé zásilky. Předem děkuji za co nejrychlejší zpracování. Rudášová
---------- Původní e-mail ----------
Od: zoohit.cz
Komu:***
Datum: 14. 10. 2021 13:07:52
Předmět: Re: Ticket [#4434578], Reklamace & Vrácení
Vážená paní Rudášová,
děkujeme Vám za Váš email a velmi se omlouváme za poškozené zboží z objednávky 219***084.
Po zvážení okolností bychom Vás chtěli informovat, že poškozené zboží nám v tomto případě není nutno vracet. Pokud je to možné, prosíme Vás o jeho ekologickou likvidaci.
Za poškozené zboží Vám u nás vzniká přeplatek 139,00 Kč (zaplacená cena za zboží - tedy cena zboží nižší o případné slevy uplatněné v objednávce).
Příkaz k vrácení přeplatku jsme právě odeslali našemu účetnímu oddělení. V nejbližší době by Vám uvedená částka měla být navrácena.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
servisní tým
------------
zooplus AG
Sídlo společnosti: München, Amtsgericht München, HRB 125080
CEO: Dr. Cornelius Patt
Představenstvo: Andreas Maueröder, Dr. Mischa Ritter
Předseda dozorčí rady: Karl-Heinz Holland
Zapnout Čt, 14 Říjen v 1:23 ODPOLEDNE , Markéta Rudášová napsal:
Dobrý den, paní A.,
děkuji za vyjádření a uznání reklamace.
Nicméně spíš než peníze bych ocenila, kdybyste zaslali nové a hlavně nepoškozené zboží a přepravci balík označili jako "křehký". Proč nemůžete zaslat v rámci uznané reklamace nové/neponičené zboží?
Děkuji za zpětnou vazbu.
--
S pozdravem
Markéta Rudášová
---------- Původní e-mail ----------
Od: zoohit.cz
Komu: ***
Datum: 14. 10. 2021 13:49:45
Předmět: Re: Ticket [#4434578], Reklamace & Vrácení
Vážená paní Rudášová,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, ale zboží "1193017.1 Trixie Pet´s home keramická miska - 800 ml, Ø 16 cm" nedosahuje minimální hodnoty pro vytvoření objednávky. Z tohoto důvodu Vám byl přeplatek navrácen na Vaši kartu.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
servisní tým
------------
zooplus AG
Sídlo společnosti: München, Amtsgericht München, HRB 125080
CEO: Dr. Cornelius Patt
Představenstvo: Andreas Maueröder, Dr. Mischa Ritter
Předseda dozorčí rady: Karl-Heinz Holland
Zapnout Čt, 14 Říjen v 4:13 ODPOLEDNE , Markéta Rudášová napsal:
Dobrý den, paní Pecharová,
já ale nevytvářím novou objednávku, nýbrž řádně reklamuji zboží z původní objednávky. Trvám na zaslání zboží nového a nepoškozeného dle § 2169 Občanského zákoníku, odst. 1 bez dalších odkladů nebo nákladů na dopravné.
Zboží máte aktuálně skladem, tedy nevidím překážku v tom, abyste reklamaci vyřešili promptně.
Tento e-mail níže snad také nemyslíte vážně? Jakých 7 pracovních dní? V dnešní době převádí banky platby okamžitě převodem na bankovní účet, navíc jsem k tomuto způsobu řešení reklamace nedala souhlas a o peníze nežádala. Uplatňuji výměnu za nepoškozené zboží a řádné označení zásilky pro přepravce.
Potvrzení zpětné platby
Vaše zoohit objednávka 219***084
Vážená paní Rudášová,
Děkujeme, že jste kontaktovali servisní tým zoohit.
Potvrzujeme, že pro částku 139,00 CZK za Vaši objednávku 219179084 použijeme následující způsob převodu: Platební karta.
Upozorňujeme, že převod může trvat až 7 pracovních dní. Pro bližší informace, prosím, kontaktujte Vaši banku.
S pozdravem,
Váš zoohit servisní tým
Nejedná se mi o výši sumy reklamace, ale to, jakým způsobem jste ji vy jako obchodník vyhodnotili a o to, že jsem nedostala kompletní to, co jsem objednala a předem uhradila. Očekávala bych výměnu zboží a to bezodkladně a ne, že suverénně zadáte pokyn vrátit peníze na kartu bez ohledu na to, co požadoval zákazník, jen o tom zákazníka informujete e-mailem a to s poznámkou, že to může trvat až 7 pracovních dní???
To by se asi obchodní inspekce divila, jaké máte praktiky při vyhodnocování reklamací zákazníků.
Věřím, že nebudu muset uplatňovat práva dle zákona na ochranu spotřebitele.
Děkuji za zpětnou vazbu.
Přeji hezký den.
--
S pozdravem
Markéta Rudášová
---------- Původní e-mail ----------
Od: zoohit.cz
Komu:
Datum: 15. 10. 2021 12:33:53
Předmět: Re: Ticket [#4434578], Reklamace & Vrácení
Dobrý den paní Rudášová,
Váš přeplatek za poškozené zboží z objednávky 219179084 Vám byl navrácen na Vaši kartu .
S pozdravem a přáním pěkného dne
servisní tým
------------
zooplus AG
Sídlo společnosti: München, Amtsgericht München, HRB 125080
CEO: Dr. Cornelius Patt
Představenstvo: Andreas Maueröder, Dr. Mischa Ritter
Předseda dozorčí rady: Karl-Heinz Holland
---------- Původní e-mail ----------
Od:
Komu: zoohit cz
Datum: 15. 10. 2021 13:42:18
Předmět: Re: Ticket [#4434578], Reklamace & Vrácení
Vážená paní, a všichni budoucí zúčastnění ze servisního týmu,
číst umím dobře, tedy nebylo nutné mi informaci o odeslání částky zasílat dvakrát (viz předchozí komunikace níže). Od toho mám svou banku, která na rozdíl od vaší společnosti pracuje 100% pro-zákaznicky a profesionálně, a tedy mne o pohybech na účtu včas informuje.
Jak jsem již níže vícekrát uvedla, nesouhlasím s vrácením peněz, požaduji výměnu zboží, resp. zaslání nového a nepoškozeného zboží, na které mám v rámci reklamace nárok dle § 2169 Občanského zákoníku, odst. 1. Na tom i nadále trvám.
Současně vás žádám o kontaktní údaje na managera servisního oddělení/"týmu", jelikož tento způsob komunikace mne jen zdržuje. Chci záležitost konečně uzavřít a věnovat se něčemu smysluplnějšímu, než vás zde přesvědčovat o vašich zákonných povinnostech vůči spotřebiteli.
--
S pozdravem
Markéta Rudášová
Zapnout Po, 18 Říjen v 8:29 DOPOLEDNE , Markéta Rudášová napsal:
Dobrý den,
v návaznosti na níže uvedenou dřívější komunikaci, vás znovu žádám o vyjádření, kdy mi bude zasláno nové zboží a o sdělení kontaktních údajů na managera oddělení reklamací.
Věřím, že nebude nutné celou záležitost předávat právníkovi a řešit přes ČOI.
--
S pozdravem
Markéta Rudášová
---------- Původní e-mail ----------
Od: zoohit.cz
Komu:
Datum: 18. 10. 2021 13:35:39
Předmět: Re: Ticket [#4434578], Reklamace & Vrácení
Vážená paní Rudášová,
děkujeme za Vaši zprávu.
Prosíme Vás o pochopení, že neposkytujeme žádné kontaktní údaje, jelikož jako zákaznický servis jsme plně kompetentní řešit stížnosti zákazníků, a samozřejmě také z důvodů GDPR.
Je nám líto, ale dodání nového zboží není možné, protože Vaše reklamace byla vyřešena vrácením peněz.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
servisní tým
------------
zooplus AG
Sídlo společnosti: München, Amtsgericht München, HRB 125080
CEO: Dr. Cornelius Patt
Představenstvo: Andreas Maueröder, Dr. Mischa Ritter
Předseda dozorčí rady: Karl-Heinz Holland
---------- Původní e-mail ----------
Od:
Komu: zoohit.cz
Datum: 18. 10. 2021 14:58:06
Předmět: Re: Ticket [#4434578], Reklamace & Vrácení
Vážená paní Pecharová,
pochopení tedy rozhodně nemám a o Vaší způsobilosti ( říkejte tomu tedy "kompetence" ), silně pochybuji. Konkrétně zrovna Vám jsem totiž výslovně psala (viz konverzace níže), že požaduji zaslání nového zboží a nikoli vrácení peněz, a že se nejedná o novou objednávku, jak mi bylo podsouváno. Jednalo se o řádnou reklamaci dle Občanského zákoníku §2169, odst. 1. Poslat peníze zpět bylo ze strany Zoohit.cz rozhodnuto i přes můj nesouhlas.
Navíc tedy nežádala jsem osobní údaje Vašeho nadřízeného nýbrž pracovní kontakt, pro komunikaci ohledně objednávky a její reklamace.
Peníze mohu vrátit zpět ( rozhodně to nebude trvat "až 7 pracovních dní" ) a požaduji řádné vyřízení reklamace dle mého požadavku, jinak jsem nucena předat celou záležitost ČOI jako podnět k prošetření nekalých praktik při vyřizování reklamace.
Jak jsem se dočetla v recenzích na váš e-shop, je tento způsob jednání ve vaší společnosti totiž naprosto běžnou praxí a tedy jde naprosto proti zákazníkovi a především proti Občanskému zákoníku. A takovéto jednání by měl někdo rázně ukončit a exemplárně potrestat minimálně pokutou.
--
S pozdravem
Markéta Rudášová
1193017.1 - Trixie Pet´s home keramická miska - 800ml, Ø 16 cm - 139Kč 1ks
Požaduji výměnu poškozeného zboží za nové a nepoškozené (staré poškozené si prý mám nechat, nepožadují jeho vrácení), za které jsem zaplatila a uhradila i poštovné. Ovšem bez mého souhlasu s řešením vrátit peníze na platební kartu, poslali peníze zpět a dál se mnou v tomto smyslu nehodlají evidentně jednat.
|
Tweet |
Dle § 2169 občanského zákoníku má kupující primárně nárok na opravu věci, je-li možná. V případě, že oprava možná není, má spotřebitel nárok na výměnu věci, a není-li ani tato možná, tak na odstoupení od smlouvy. Můžeme říci, že nároky spotřebitele jsou takto hierarchicky uspořádané.
Spotřebitel si tedy v rámci reklamace může zvolit nárok, který požaduje. Vždy je ovšem potřeba zohlednit povahu vady. Jednalo-li se tedy o vadu, kterou byl prodávající schopen opravit, mělo by dojít k opravě věci. Pokud se o opravitelnou vadu nejednalo a prodávající byl schopen vyměnit zboží spotřebiteli za totožný bezvadný kus, je v souladu se zákonem, že zvolil výměnu vadné věci či její části.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.