Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53204ZBOŽÍ Z ESHOPU JSEM VRÁTILA, PENÍZE STÁLE NEMÁM !!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2021, před 3 lety

Marie Kadeřávková

Znění stížnosti

Budu zde muset popsat celou šílenou situaci se zbožím za 999,- V XXXLutz a KIKA už nikdy nenakoupím.
Objednala jsem si zboží z eshopu v XXXLutz, zboží v Lutz by měli až za měsíc skladem, tak mě paní odkázala na KIKA, kde si zboží mohu ve výdejním skladu vyzvednout. Přišla jsem do skladu, ale pán mě neobsloužil, prý si to musím vyzvednout na prodejně. Z prodejny mě paní poslala do výdejního skladu. Pán ve skladu mě opět poslal do prodejny, kde mi paní řekla, že si zboží mám na prodejně najít !!!!! To už na mě bylo moc, šla jsem do skladu a řekla pánovi, že asi tedy bude muset někomu zavolat a nějak to asi vyřešit!!!! Šel se mnou zpět na prodejnu, s paní z pokladny zboží našli a předali mi ho. Doma jsem otevřela krabici a zjistila, že kvalita zboží je naprosto hrozná. Rozhodla jsem se tedy zboží vrátit.
Napsala jsem na email co jsem našla na stránkách, vyplnila formulář, zboží odvezla do Lutz na pokladně předávám tedy zboží (na informacích nikdo nebyl) a paní mi hlásí, že to mám předat "takové blonďaté paní, že je někde na prodejně", zeptala jsem se jí, jestli si ze mě dělá srandu, že rozhodně nebudu běhat po prodejně a hledat "takovou" blonďatou paní. Zavolala tedy do kanceláře a poslala mě tam. Tam už si to tedy vyřídli sami. Blnďatou paní zavolali a ta si zboží převzala. Dala mi Vrácenku a já odešla domů s tím, že mi do 14 dní příjde částka za zboží. To jsem se ale velmi spletla. Po 14 dnech co mi tedy peníze na účet nedorazily, jsem kontaktovala eshop. Paní mi odepsala,že u nich zboží má jen jako vyzvednuté a ne vrácené na prodejnu. Poslala jsem jí tedy Vrácenku z prodejny. Týden se opět nic nedělo, až doté doby, než jsem se zase ozvala ??!!!! Paní mi na email odpověděla že se omlouvá za nepříjemnosti, ale stále nevím kdy mi peníze vrátí. VÁŽENÍ V XXXLUTZ A KIKA. VÁŠ SYSTÉM JE UPLNĚ NA HXXXO. ZAČNĚTE S TÍM NĚCO DĚLAT. A ZAČNĚTE S TÍM, ŽE MI VRÁTÍTE PENÍZE!!!!


Požadované řešení

Asi vrátit peníze NE???


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 13:08, před 3 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení a vzhledem k tomu, že k zadržování peněžních prostředků spotřebitele nemá právní důvod, může se jednat o bezdůvodné obohacení a ten, kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě, kdy by prodávající nereagoval na výzvu k vrácení peněžních prostředků, je možné zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 15:47, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.