Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5321Asi 5 stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2014, před 10 lety

Petr Turek

Znění stížnosti

Dobrý den, měnil jsem u Vás sim kartu velkou za malou pro syna, to trvalo týden než jste jí sprovoznili, z toho jsem byl třikrát na pobočce a několikrát jsem také volal, než jste byli schopni tuto sim vůbec sprovoznit. Když už jste ji sprovoznili, tak jste zase nepřesunuli kontaky, nevím co říct chování arogantní atd. Mám toho dost, doufám, že toto Vaše jednání napravíte a to co nejdříve.Předem děkuji za kladné řízení děkuji TUREK PETR


Požadované řešení

žádám konpenzaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 10:35, před 10 lety

Pokud účastník nemohl využívat služby elektronických komunikací z důvodu, který byl na straně společnosti, doporučujeme uplatnit reklamaci a požadovat přiměřenou slevu v rámci vyúčtování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 13:48, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.