Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, měnil jsem u Vás sim kartu velkou za malou pro syna, to trvalo týden než jste jí sprovoznili, z toho jsem byl třikrát na pobočce a několikrát jsem také volal, než jste byli schopni tuto sim vůbec sprovoznit. Když už jste ji sprovoznili, tak jste zase nepřesunuli kontaky, nevím co říct chování arogantní atd. Mám toho dost, doufám, že toto Vaše jednání napravíte a to co nejdříve.Předem děkuji za kladné řízení děkuji TUREK PETR
žádám konpenzaci
|
Tweet |
Pokud účastník nemohl využívat služby elektronických komunikací z důvodu, který byl na straně společnosti, doporučujeme uplatnit reklamaci a požadovat přiměřenou slevu v rámci vyúčtování.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.