Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
S tímto eshopem jsem nadmíru NESPOKOJENÁ.
Objednala jsem si pračku v polské verzi. Hned po vybalení jsem volala na infolinku, co s tím mám dělat. Na pračku jsem čekala týden (na eshopu bylo psáno dodání 2-4 dny). Bylo mi odpovězeno, že se zeptá. Začala jsem tedy prát. Mezitím nabídli slevu 500,-, potom 900,- a nakonec 1200,-. Tu jsem chtěla vzít, ale nakonec jsem si to rozmyslela.
Bylo mi řečeno, že mám zboží zaslat do Stráže nad Nisou, na jejich výdejní místo (mám to tam pár kilometrů, chtěla jsem to tam zavézt.) - NELZE.
Takže objednat přepravu. Po dlouhé komunikaci sjednali svoz za 399,- s tím, že bych to samozřejmě zaplatila já.
Chtěla jsem, aby mi pračku vyměnili za CZ verzi - Není skladem.
Pořád jsem ve 14 - denní lhůtě na vrácení zboží, pračka dvakrát běžela, ale pokud bych jí poslala zpět, zaplatila bych za přepravu 399,- a prý by mi vrátili 3000 - 4000Kč, protože je znehodnocená a bez obalu :-))) Který jsem nakonec našla, naštěstí.
Mám jí týden. Za dvě praní a z ceny 7768,- Kč bych po odečtení dostala třeba 2600,-? No není to normální zlodějna? :-) A ještě mi bylo napsáno, že bych se měla nad svým jednáním zamyslet.
Vše jsem nahlásila na ČOI.
Pokud s nimi budete komunikovat, na lince je příjemná paní. Ale pakliže s nimi budete jednat o reklamaci, vrácení zboží nebo podobných věcech, i jejich vedení Vám dokáže pořádně hnout žlučí. Toto není pošpinění, mohu doložit emaily, pokud by někdo chtěl.
Jediné co je dobré, paní za PC, která je na zákaznické lince, komunikuje rychle. Ale k čemu nám to je, že... :-)
Chtěla jsem ušetřit a akorát jsem přišla o 8346,- s dopravou. Takže nikdy více. Pro novou pračku jsem si dojela do Datartu a jsem spokojená. :-)
Krásný den ;-)
Toshiba TW-BJ90S2PL
Vrátit peníze v plné výši.
|
Tweet |
Při odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě musí spotřebitel dopravit věc zpět prodejci na vlastní náklady. Zároveň ale platí, že si spotřebitel sám zvolí způsob dopravy, nemůže mu být tedy bráněno, aby zboží vrátil sám bez pomoci přepravce nebo svozu. Jestliže prodávající vyžaduje určitý způsob dopravy, měl by, dle našeho názoru, náklady spojené s tímto druhem dopravy hradit prodávající.
Spotřebitel při odstoupení od smlouvy odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Tento neurčitý pojem ("nakládání jinak, než je nutné s ohledem na povahu a vlastnosti zboží") je nutné vykládat euro konformním způsobem. Prodávající je tedy dle našeho názoru oprávněn snížit poměrně cenu zboží tehdy, nakládal-li s ním spotřebitel jinak, než jak by s ním mohl nakládat v kamenné provozovně (k tomu blíže viz bod 47 Preambule ke směrnici 2011/83/EU).
V případě popsaném spotřebitelem tak může prodávající přiměřeně snížit částku, která bude spotřebiteli navrácena s ohledem na snížení hodnoty zboží. Domníváme se však, že uvedené snížení není přiměřené (ve smyslu daného ustanovení).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.