Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
moc vam dekuji ale tu dobednavku si strcte za klobouk!!! kvuly vam musim to kupovat jinde a dras dnes je čtvrtek a mel jsem to tu myt ze zitra jedu pric a chtel jsem to dat jako darek tak us uvas nikdy nic neobednam jenom sliby chyby jste ten nejhorsi obchod na internetu co mohl bej dekuji
neumy dodat v cas
at my zrusi obednavku ja to platit nebudu
|
Tweet |
Byla-li doba dodání ujednána a prodávající nesplnil svou povinnost dodat včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel by měl prodávajícímu poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění. Po marném uplynutí této lhůty lze dle § 1978 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy. Projev vůle musí dojít prodávajícímu.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.