Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.10.2021 byla výluka na trati Nové Hrady - České Budějovice a v úseku Nové Hrady - Borovany byla náhradní přeprava autobusem. Ráno 15.10.2021 měl mít odjezd svozový autobus v 6.17. Přijela jsem linkovým autobusem Z Hranic u Nových Hradů 6.15, ale svozový autobus už odjížděl. Na nádraží zůstalo celkem 5 cestujících. Když jsem volala na informace, bylo mi sděleno, že odjezd můžu řešit alternativní dopravou, nebo podat stížnost. Na nádraží, kde není otevřená čekárna pro cestující, jsem čekala více jak hodinu na další spoj.
Glamošová Iveta
Řešení - aspoň omluva od někoho, kdo byl za to zodpovědný. Paní průvodčí vůbec netušila, že nechala na zastávce 5 cestujících.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.