Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53223Neoprávněné účtování platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2021, před 3 lety

Jitka Nováčková

Znění stížnosti

Podávám stížnost na jmenovanou firmu za neoprávněné účtování platby. Bez mého vědomí byla dne 27.9. 2021 z mého mobilu odeslána zpráva: VYCISTI 84118 - zastavit spam a reklamy - na číslo 90309. Okamžitě mi byla u operátora Vodafone účtována částka 99 Kč za sms. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržela potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila a službu neobjednala.
Domnívám se, že se jedná o nekalé obchodní praktiky a neoprávněné obohacování uvedené firmy.


Produkt

Neoprávněně aktivovaná služba VYCISTI 84118 na telefonu 607589496


Požadované řešení

Okamžité zrušení služby a vrácení 99 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2021 12:24, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.