Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5323Nedoručování balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2014, před 10 lety

Stáňa Tóthová

Znění stížnosti

Dne 16. 12. byl na poštu SPU České Budějovice podán balíček NP4198023532C. Přestože je již 18. 12. je stále veden na této poště. Dnes v poledne jsem podávala podnět k přešetření, proč je balíček stále na této poště, a dostalo se mi pouze vyrozumění o zaregistrování mého podnětu pod číslem ID: 260884. Žádná informace o vyřizování a možném řešení. Tento balíček mám již zaplacený a má to být vánoční dárek. Mám obavy, aby NEDOŠLO KE ZTRÁTĚ, případně k odcizení. Nechápu slogan: Dnes podáte, zítra dodáme!!!! Prosím o brzké vyřízení. Vánoce se kvapem blíží!!!
Děkuji za pomoc při řešení tohoto problému.
S pozdravem Tóthová Stanislava


Produkt

Doručování balíku na poštu. Bohužel balík zůstává na podací poště aniž by byl z této poštsy odeslán.


Požadované řešení

Doručení tohoto balíčku. Pokud by došlo k jeho zcizení či ztrátě, požaduji náhradu - jedná se o mobilní telefon, kožené pouzdro a ochranná fólie na displej. Mohu doložit již zaplacenou fakturu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 10:25, před 10 lety

Podáním zásilky vzniká podniku závazek dodat zásilku adresátovi, popřípadě jinému příjemci zásilku u zvolené pošty uložit a připravit k vydání adresátovi od 12 hodin následující pracovní den po dni podání v otvírací době zvolené pošty (u některých pošt od 15 hodin).

Dodání je možné reklamovat (k podání reklamace je nutné doložit podací lístek). Nebyla-li služba zaviněním podniku uskutečněna, vrátí podnik cenu zaplacenou za službu. Prokáže-li se, že zaviněním podniku nebyla dodržena závazná doba dodání podle bodu 14, podnik z uhrazené ceny vrátí částku podle ceníku platného v den podání zásilky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.