Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Kvalita uzenin a obsluhy
Jsem zákazníkem Billa prodejny od jejího 1. otevření rekonstrukce se mi moc líbí ale naprosto nevyhovující je kvalita uzenin a váženého Mass.Dslsi katastrofa je obsluha u lahůdek dámy jsou velmi pomalé a i jednáním nepříjemné opakovaně jsem vyhodila zakoupené potraviny z lahůdek buď hned nebo druhý den je mi to líto celkově to kazí dojem z jinak velmi čisté a pěkně prodejny
Zlepšit kvalitu sortimentu v oddělení uzenin a pokud možno paní prodavačky které nedávají tak najevo jak je zákazník obtezuje
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla v případě opakovaného zjištění nedostatků v kvalitě potravin rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.