Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
K výrobku (NB) jsou prokazatelně 4 vady (LCD, 2x HDD, MB), možno doložit protokoly o opravě. Prodejce zamítl žádost o odstoupení od kupní smlouvy, jelikož tvrdí, že nemám nárok na odstoupení pokud byla poslední závada již opravena.
Notebook Lenovo Z500 (S/N: CB19321645)
Vystavení dobropisu
|
Tweet |
V tomto případě je opravdu nutné počítat reklamace. Spotřebitel má právo vznést nárok na odstoupení v případě, že uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je, že se jedná o vadu, která brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady. Nárok je nutné uplatnit současně s podáním reklamace. Proto vždy doporučujeme poslední reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího nebo si pouze nechat servisem potvrdit výskyt vady. Pokud spotřebitel tento nárok neuvede, předpokladá se,že požaduje opravu (obžvlášť v případě, kdy je reklamace uplatňována u servisu, který je určen pouze k opravě). Je-li reklamace již vyřízena, není možné nárok na odstoupení uplatnit zpětně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.