Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5324Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2014, před 10 lety

Libor Kepka

Znění stížnosti

K výrobku (NB) jsou prokazatelně 4 vady (LCD, 2x HDD, MB), možno doložit protokoly o opravě. Prodejce zamítl žádost o odstoupení od kupní smlouvy, jelikož tvrdí, že nemám nárok na odstoupení pokud byla poslední závada již opravena.


Produkt

Notebook Lenovo Z500 (S/N: CB19321645)


Požadované řešení

Vystavení dobropisu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 10:07, před 10 lety

V tomto případě je opravdu nutné počítat reklamace. Spotřebitel má právo vznést nárok na odstoupení v případě, že uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je, že se jedná o vadu, která brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady. Nárok je nutné uplatnit současně s podáním reklamace. Proto vždy doporučujeme poslední reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího nebo si pouze nechat servisem potvrdit výskyt vady. Pokud spotřebitel tento nárok neuvede, předpokladá se,že požaduje opravu (obžvlášť v případě, kdy je reklamace uplatňována u servisu, který je určen pouze k opravě). Je-li reklamace již vyřízena, není možné nárok na odstoupení uplatnit zpětně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 16:07, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.