Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#53240Posílání nevyžádané pošty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2021, před 3 lety

Antonín Veverka

Znění stížnosti

Dobrý den,
v červnu tohoto roku volal mojí tetě zástupce firmy Helvetia Apotheke a snažil se jí vnutit krmivo pro psy.Teta vše slušně odmítla a nepřála si nic poslat. Přesto, jí během několika měsíců přišlo několik zásilek, které neotevřela. Nyní v říjnu jí přišlo upozornění na nedoplatek ve výši 477kč se splatností do 25.10.2021. Zatím jsme se obráltili s pomocí pouze na Vás, firmu jsme nekontaktovali.


Produkt

Zákaznické číslo u Helvetia Apotheke: 9510883


Požadované řešení

Požadujeme vymazání všech údajů a kontaktů u této firmy i jejich obchodních partnerů a potvrzení, že nic nedlužíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2021 12:06, před 3 lety

Neuzavřela-li spotřebitelka se společností žádný závazek, pak není povinna zboží, které jí bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění (viz § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2021 08:57, před 3 lety

Vážený pane Veverko,

na úvod upozorním, že žádné zboží nezasíláme bez předchozího souhlasu. Na základě Vaší stížnosti jsme nechali prověřit objednávkový hovor a Vaše teta zasílání odsouhlasila, veškeré informace jí byly v pořádku sděleny.

V tuto chvíli je pravidelné zasílání zastavené a prosíme Vás o úhradu dlužné částky, tím bude celá záležitost uzavřena.

Pro rychlejší dořešení Vaší situace doporučujeme využítí naší zákaznické linky 234 099 888, kde Váš požadavek vyřešíme během několika minut.

S pozdravem.

Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 15:19, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2021 20:49, před 3 lety


Antonín Veverka

Hodnocení: