Společnost


B2M.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53253B2M.CZ S.R.O.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2021, před 3 lety

Jan Mezner

Znění stížnosti

Dobrý deň volala mi dáka žena a predstavila sa ako B2M.CZ s.r.o po telefóne ma nahrávala a pýtala sa ci chcem dostávať mail od nej na pracovné príležitosti za poplatok asi 170eur povedal som jej ze to by som bral ale ze chcem iba v meste kde bývam inde nie ona mi tvrdila ze len a len to mesto mi bude posielať nič iné tak jej vravím po telefóne ze to môžem skúsiť Hneď prve mi prišlo Šahy potom Bánovce a ďalšie iné mesta 50km od môjho mesta ani jedno nie v mojom meste všetko ďaleko tak som to ani nečítal stačilo mesto a teraz chce aby som zaplatil 380euro za to co mi posielala na mail ale mne prišlo pár firiem a aj to ďaleko a vymahačska firma logicall ta pani mi povedala ze mam nato týždeň aby som zaplatil ze moja chyba ze som nemal dvíhať mobil keď som to nechcel tak to potom načo mi je ten mobil no ja len aby ste vedeli všetci ako sa to dneska robí chodia mi upomienky vyvolávajú a chcú peniaze teraz pre zmenu logicall a mate čas ododneska týždeň?!! Mi dala pani ultimátum To je aké chovanie? Ani zmluva na adresu moju nič len chce peniaze a mam týždeň nato myslel som ze so dobre urobil ze bude dáka robota navyše ale oklamal som sa a ešte prídem aj o peniaze asi vy by ste len tak poslali peniaze niekomu co vám nedá ani zmlúv nič? Ale len účet pošle? No neviem


Produkt

Nič som nedostal tak ako bola dohoda


Požadované řešení

Keď ze som mal dohodu o posielanie práce mailom len v mojom meste a bolo mi sľubované ze len v mojom meste a nikde inde žiadam vás o preriesenie tejto veci a poslanie faktúru aj zmluvu alebo dohodu o poskytovaní práce mailom na adresu ktorú som vám dal cez telefonický rozhovor s pani ktorá mi volala a sľubovala to co nesplnila ďakujem veľmi pekne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 11:38, před 3 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Výsledkem této reklamace může být např. přiměřená sleva. V tomto případě myslíme "sjednanou kvalitou" poskytnutí pracovních příležitostí v určeném městě, přičemž nabídky chodily z jiné (širší) oblasti.

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání obchodního zástupce tedy podnikatele zavazuje. Podnikatel je tedy zavázán tvrzením zaměstnance, který uvedl, že pracovní nabídky budou chodit pouze z daného místa.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Logicall. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

V tomto případě je tedy vhodné uplatnit reklamaci služby u původní společnosti a zároveň o rozporování dluhu informovat společnost, která dluh vymáhá. Vzhledem k tomu, že pohledávka podle popisu spotřebitele vznikla, není vhodné nezaplatit, neboť by pak po spotřebiteli mohly být požadovány úroky z prodlení.

Jestliže spotřebitel nechce, aby mu byly účtovány další poplatky, může smlouvu vypovědět za podmínek, které si se společností vyjednal. Obecně začíná výpovědí běžet výpovědní doba, kterou spotřebitel ještě musí doplatit, nicméně konkrétní podmínky budou upraveny ve smlouvě či obchodních podmínkách.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:40, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 10:07, před 3 lety

Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.