Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zprostředkovatel společnosti p.S. mi podala zcela odlišné informace o nákupu fyzického zlata, než je skutečnost.Jelikož jsme se znali z minulosti, naivně jsem ji uvěřil.Když jsem zjistil skutečnost,že mimo běžných poplatků si firma účtuje u nákupu zlata provizi 20% oproti středu na Londýnské burze,chtěl jsem vše ukončit. Paní S. přestala komunikovat a na moji písemnou žádost o podání vysvětlení společnost Phoenix Investor za půldruhého měsíce dosud nereagovala.
Teoretické sliby o super výhodném nákupním kurzu zlata kontra praxe 20% provize z každého nákupu + vysoké vstupní poplatky považuji za nekalé obchodní praktiky.Neochota k nějaké komunikaci jenom dokresluje způsoby dané společnosti.Stěžuji si,protože jsem přesvědčen, že nespokojených klientů bude celá řada a takováto partička nemá na našem finančním trhu co pohledávat.
Podobnou stížnost jsem adresoval i ČNB.
Ing.Jiří Klement
Nákup drahých kovů
Ukončení smluvního poměru a vrácení investovaných prostředků
|
Tweet |
V závislosti na konkrétních okolnostech případu (zejm. s ohledem na informace, které byly spotřebiteli poskytnuty) lze uvažovat o namítání neplatnosti uzavřené smlouvy, jelikož mohlo v daném případě dojít k uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku.
Jsou-li spotřebiteli poskytnuty nepravdivé informace před uzavřením smlouvy, je možné (kromě výše uvedeného soukromoprávního řešení) navíc namítat i užití zákonem zakázané nekalé obchodní praktiky. Tu může spotřebitel směřovat k příslušnému dozorovému orgánu, kterým je v řešené věci Česká národní banka.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.