Společnost


Phoenix Investor CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53258Nekalé obchodní praktiky na finančním trhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2021, před 3 lety

Jiri Klement

Znění stížnosti

Zprostředkovatel společnosti p.S. mi podala zcela odlišné informace o nákupu fyzického zlata, než je skutečnost.Jelikož jsme se znali z minulosti, naivně jsem ji uvěřil.Když jsem zjistil skutečnost,že mimo běžných poplatků si firma účtuje u nákupu zlata provizi 20% oproti středu na Londýnské burze,chtěl jsem vše ukončit. Paní S. přestala komunikovat a na moji písemnou žádost o podání vysvětlení společnost Phoenix Investor za půldruhého měsíce dosud nereagovala.
Teoretické sliby o super výhodném nákupním kurzu zlata kontra praxe 20% provize z každého nákupu + vysoké vstupní poplatky považuji za nekalé obchodní praktiky.Neochota k nějaké komunikaci jenom dokresluje způsoby dané společnosti.Stěžuji si,protože jsem přesvědčen, že nespokojených klientů bude celá řada a takováto partička nemá na našem finančním trhu co pohledávat.
Podobnou stížnost jsem adresoval i ČNB.
Ing.Jiří Klement


Produkt

Nákup drahých kovů


Požadované řešení

Ukončení smluvního poměru a vrácení investovaných prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 11:51, před 3 lety

V závislosti na konkrétních okolnostech případu (zejm. s ohledem na informace, které byly spotřebiteli poskytnuty) lze uvažovat o namítání neplatnosti uzavřené smlouvy, jelikož mohlo v daném případě dojít k uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku.

Jsou-li spotřebiteli poskytnuty nepravdivé informace před uzavřením smlouvy, je možné (kromě výše uvedeného soukromoprávního řešení) navíc namítat i užití zákonem zakázané nekalé obchodní praktiky. Tu může spotřebitel směřovat k příslušnému dozorovému orgánu, kterým je v řešené věci Česká národní banka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:09, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 10:07, před 3 lety

Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.