Společnost


DELUXE WINE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53262Nevrácené peníze za zrušenou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2021, před 3 lety

Bronislav Schreier

Znění stížnosti

V květnu 2021 jsem v eshopu Víno zábavně objednal a zaplatil přes Gopay karton vína, který jsem v pořádku obdržel. Nebyl jsem však obchodníkem uvědoměn o tom, že je založena opakovaná neautorizovaná měsíční platba přes bránu Gopay. Když mi následující měsíc přišlo mailem, že faktura na další karton (1497,- Kč) je uhrazena a víno je na cestě, byl jsem překvapen, jak je to možné bez autorizace platby. Objednávku jsem mailem zrušil a paní P. S. mi odpověděla, že objednávku stornuje a platbu do 3 dnů přes Gopay dostanu zpět. Peníze dodnes nepřišly a na opakované urgence o zaslaní částky, případně zaplaceného vína, e-shop nereaguje. Dovolat se mi podařilo jednou začátkem září (+420277279901), pan V. slíbil nápravu, ale od té doby nic.
Opakovanou platbu jsem zastavil v nastavení Gopay, pro jistotu jsem kontaktoval správce a ten mi stopnutí dalších plateb potvrdil.


Produkt

Wine & Travel Box - 6 lahví vín ze Sardinie z e-shopu Víno zábavně, dodavatel Deluxe wine s.r.o.


Požadované řešení

Vrácení peněz.
Zrušení možnosti opakované platby bez autorizace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 14:52, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 16:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.