Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53263Přístup řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2021, před 3 lety

Tereza Vojtíšková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes okolo 7:00 mi přišel e-mail od dopravce, že mi bude doručovat zásilku a vzhledem k tomu, že nejsem doma, tak jsem terkín doručení změnila.
Chtěla bych však vyjádřit svou velkou stížnost, když mi volal řidič a vynadal mi, že v systému nic nevidí - zásilku má na autě a pokud si ji nepřevezmu, tak ji vrací po prvním pokuse zpět!
Telefon mi položil, čili nebyla možná ani žádná osobní domluva. Jeho chování prosím předkládám k řešení - mám pouze toto cislo +420 722 952 631 a zasilka je 22006983292.

Odmítám její vrácení, neboť mi nepřijde relevantní v kontextu toho, že jsem měnila čas tak jak šlo předem.

Tereza Vojtíšková


Požadované řešení

Zaslání zásilky dalsí pracovní den


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 09:38, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:48, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 10:03, před 3 lety

Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.