Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Dnes okolo 7:00 mi přišel e-mail od dopravce, že mi bude doručovat zásilku a vzhledem k tomu, že nejsem doma, tak jsem terkín doručení změnila.
Chtěla bych však vyjádřit svou velkou stížnost, když mi volal řidič a vynadal mi, že v systému nic nevidí - zásilku má na autě a pokud si ji nepřevezmu, tak ji vrací po prvním pokuse zpět!
Telefon mi položil, čili nebyla možná ani žádná osobní domluva. Jeho chování prosím předkládám k řešení - mám pouze toto cislo +420 722 952 631 a zasilka je 22006983292.
Odmítám její vrácení, neboť mi nepřijde relevantní v kontextu toho, že jsem měnila čas tak jak šlo předem.
Tereza Vojtíšková
Zaslání zásilky dalsí pracovní den
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.