Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Číslo mi nepřevedli ani po měsíci,jejich odborníci jsou neschopní
Balíček spolu pro tři, platím za tři a mám jen dvě čísla
Zrušení všech služeb a odchod k jinému operátorovi
|
Tweet |
V případě, že bude spotřebitel chtít přenést své telefonní číslo k novému operátorovi, nemusí volat současnému operátorovi a čekat na "ČVOP". Nově k těmto účelům slouží "OKU" (ověřovací kód účastníka), který spotřebitel najde v mobilní samoobsluze, smlouvě a měsíčním vyúčtování. Jedná-li se o smlouvu se starším datem uzavření a "OKU" v ní nefiguruje, měl by ho operátor spotřebiteli přidat do mobilní samoobsluhy, případně ho spotřebitel může zjistit na infolince operátora.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Z uvedeného bohužel nemám možnost zjistit, v jakém stavu se přenos čísla nachází.
Pošlete mi, prosím, podrobnosti na email info@o2guru.cz? Rád se na to s vámi podívám.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Milá společnosti O2, žádné informace vám neposkytnu, protože pohár mé trpělivosti přetekl, zaměstnal jsem šest lidí a nikdo nebyl schopen můj případ vyřešit,to si říkáte odborníci?to je hanba, až sedmý člověk mi konečně pomohl, doufám, že už nikdy s vámi nebudu muset nic řešit.
S ohledem na výše uvedené vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme. Dosažení smírného řešení není evidentně možné.