Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#53267Převod čísla k O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2021, před 3 lety

Jiří Lukáš

Znění stížnosti

Číslo mi nepřevedli ani po měsíci,jejich odborníci jsou neschopní


Produkt

Balíček spolu pro tři, platím za tři a mám jen dvě čísla


Požadované řešení

Zrušení všech služeb a odchod k jinému operátorovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 16:20, před 3 lety

V případě, že bude spotřebitel chtít přenést své telefonní číslo k novému operátorovi, nemusí volat současnému operátorovi a čekat na "ČVOP". Nově k těmto účelům slouží "OKU" (ověřovací kód účastníka), který spotřebitel najde v mobilní samoobsluze, smlouvě a měsíčním vyúčtování. Jedná-li se o smlouvu se starším datem uzavření a "OKU" v ní nefiguruje, měl by ho operátor spotřebiteli přidat do mobilní samoobsluhy, případně ho spotřebitel může zjistit na infolince operátora.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2021 14:53, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Z uvedeného bohužel nemám možnost zjistit, v jakém stavu se přenos čísla nachází.
Pošlete mi, prosím, podrobnosti na email info@o2guru.cz? Rád se na to s vámi podívám.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2021 15:29, před 3 lety


Jiří Lukáš

Milá společnosti O2, žádné informace vám neposkytnu, protože pohár mé trpělivosti přetekl, zaměstnal jsem šest lidí a nikdo nebyl schopen můj případ vyřešit,to si říkáte odborníci?to je hanba, až sedmý člověk mi konečně pomohl, doufám, že už nikdy s vámi nebudu muset nic řešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:45, před 3 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme. Dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.