Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53271Podvod při obejdnání pojištění, vydíraní, neúcta ke zákazníkovi a neexistence řádného reklamačního konání.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2021, před 3 lety

Zuzana Fellegi

Znění stížnosti

Dne 14.10.2021 jsem si v CK Blue Style koupila zájezd do Tuniska (č. smlouvy 01922046), který jsem si objednala a kompletně zaplatila v ten samý den na základě zaslaného QR kódu. Na moji žádost bylo cestovní pojištění vyjmuto z objednávky a nefigurovalo ani na původní faktuře, ze dne 14. 9. 2021, kterou jsem celou jednorázově uhradila.

Vyjmutí pojištění mi zaměstnanci CK potvrdili písemně (14.9) i telefonicky (16.10). Navíc jsem jim ještě výslovně telefonicky potvrdila, že o toto pojištění zájem nemám, protože mám vlastní celoroční pojištění (18.10). Téhož dne po našem telefonátu, mi však zaměstnanci CK tuto položku svévolně doplnili do online objednávky a dokonce během následujících tří dní měnili výši tohoto pojištění a to bez mého vědomí a svolení. Dne 20. 10. 2021 mi dokonce poslali doslova vyděračský email, že nebudu vpuštěna na palubu letadla, dokud nezaplatím pojištění nebo neuznám dlužný úpis, byť mám uhrazený zájezd a platnou smlouvu včetně letenek. Na moji výzvu, aby mi dodali důkaz o tom, kdy a jak jsem si dané pojištění objednala vůbec nereagují. Stížnost jsem odeslala i na paní Lenku P. jako osobu v manažerské pozici. Ani tato však nereagovala. Jak vidím ostatní stížnosti vůči CK je tento podvodní postup u této CK standardem.


Požadované řešení

Storonování smyšlené objednávky cestovního pojištění a omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 15:17, před 3 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Pokud byla uzavřena smlouva, kde byla smluvena určitá cena (tak nám to z obsahu stížnosti vyplývá), je možné ji změnit zásadně pouze tehdy, dohodnou-li se na tom strany (§ 1759 občanského zákoníku). Jedinou výjimku představuje dopředu smluvená, včas oznámená a bezplatnou výpověď závazku umožňující tzv. jednostranná změna (§ 1752 občanského zákoníku).

Nebyla-li změna ceny mezi stranami smluvena, zásadně má spotřebitel povinnost hradit jen původně sjednanou částku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 16:40, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 14:27, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.