Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,chci podat stížnost ohledně toho,že bydlím v Plešnici,šla jsem od nás na vlak do Plzně,co jede v 8.55hod. Paní ho hlásila,a přijel jeden,asi spěšný. Pak bylo asi ta dvě min. devět,jel osobák. Radovala jsem se,bohužel jel rychle,koukal na mě strojvedoucí,já na něho mávám. Přibrzdil,zastavil tak 300 metrů za stanicí. Nevěděla jsem,zda nám jít do kolejiště,to se mi nechtělo, vím,že se to nesmí, on tam stál pár sekund. Tak na něho mávám, křičím,myslela jsem, že bude couvat ale on se rozjel a ujel. Bydlím tu přes 30 let,ale to se mi ještě nestalo. Teď abych měla strach chodit na vlak aby se něco takového opět neopakovalo. Mám to dost daleko od nádraží domů,jsem po operaci krční páteře,a není to nic příjemného,když se stane to,co dnes. Prosím o prošetření této situace. Děkuji vám, Leflerova Iveta.
Omluva,a chci vědět,jaký byl důvod,že strojvedoucí nezastavil,když mi viděl a koukal na mě.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.