Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53289opakované nedoručení oznámení o uložení zásilky na pobočce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2021, před 3 lety

René Ohnoutek, Ing.

Znění stížnosti

Dobrý den, jen během tohoto kalendářního roku již počtvrté došlo k nedoručení oznámení o uložení zásilky na pobočce pošty Brno 615 00. Vzhledem ke skutečnosti, že se jednalo jak o zásilky ze zahraničí, tak doporučené dopisy velké důležitosti, u kterých hrozilo nebezpečí z prodlení, jedná se ze strany výše uvedené pobočky České Pošty za hrubé porušení pracovních povinností.
Na přepážce výše uvedené pobočky jsme skutečnost, že nám nejsou doručovány oznámení o uložení zásilky, informovali pracovnice pobočky. Přesto stále nedochází ke změně v přístupu pracovníků pobočky.
Pominu-li skutečnost, že díky home office je manželka téměř stále doma a není tudíž problém zásilku bez problému přímo doručit, je smutné, že se neobtěžují nás ani informovat o uložených zásilkách. Řešíme korespondenci s úřady a tímto jednáním pracovníků pobočky se zcela zbytečně dostáváme do stresových situací.
Výše uvedené problémy řešíme již třetí rok.


Požadované řešení

Předpokládám, že za provoz pobočky je zodpovědná konkrétní osoba. Buďto je tato absolutně neschopná, nebo není ochotná problematiku řešit, nebo si dokonce ani neuvědomuje rozsah svých povinností a pravomocí. Každopádně liknavý přístup k řešení problému chodu pobočky leží na jejích bedrech. Konkrétní řešení vzniklé situace ponechávám plně v kompetenci odpovědné nadřízené osoby. Každopádně ovšem počítám s tím, že se situace zlepší a nebudu nucen vše řešit znovu. Jednak jsem dost vytížený člověk a za druhé jsem cholerik a nerad bych řešil vše pod tíhou emocí.
Děkuji předem za vaše vstřícné řešení celého problému, o kterém jsem přesvědčen, že není pouze mým soukromým problémem, ale problémem s poněkud větším dosahem i pro další obyvatele této části města Brna.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 16:22, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.