Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5329Opakované nedodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2014, před 10 lety

Vladimír Šorejs

Znění stížnosti

Už po několikáté jsem si objednal přes českou poštu "balík do ruky" za příslušnou cenu. A Musím říct, že se mi ještě nestalo, aby mi balík do ruky přišel na uvedenou adresu! Pokaždé bylo na internetu v overení zasilky "adresát nezastižen"! Neměl jsem ani lístek ve schránce, takže jsem měl jeste problém s vyzvednutím na poště! Moje manželka je na mateřské dovolené, tudíž je doma celý den a není možné, aby byl "adresát nezastižen"! Bydlím na Barrandově a kromě neefektivních a snad i neškolených pracovníků České pošty, je pošta na adrese "Tileho náměstí", podle mého mínění NEJHORŠÍ POBOČKA VŮBEC!! Ve frontě si počkáte 40-80 minut! Pro svoji stížnost jsem volal na poštu "Tileho náměstí" asi 10x a nikdo to nezvedal. Dále na PLACENOU infolinku, kde mi dali číslo přímo na ředitele dodávání balíků, kam jsem volal 10x a nikdo to nezvedl!! Dále jsem volal na "Odbor regulace komunikačních činností a poštovních služeb", kde mě přepojily na odpovědnou osobu na nikdo to nevzal! Dále jsem volal na policii a tam mi poradily, že se mám obrátit se stížností na pobočku! Co je tedy tohle za přístup? Dále se jedná o čekání na poště (Tileho náměstí-Barrandov) a o jednání pracovnic pošty. Když jsem přišel na řadu (56 minut) s tím že balík je na poště, ale nikdo mi nenechal lístek ve schránce. Jejich arogantní jednání o tom že nemohou vydávat balíky bez lístku mě stály pevné nervy, čas a svatou trpělivost.


Produkt

"balík do ruky"


Požadované řešení

Žádám o doručení příslušných balíků na uvedenou adresu, písemnou omluvu a odškodné za nepříjemnosti, které nastaly! Nejedná se o první balík, který nebyl doručen a cesta na poštu a domů mě stojí čas a peníze (tramvaj).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 12:38, před 10 lety

Nebude-li pokus o dodání zásilky v místě určeném v poštovní adrese úspěšný, podnik zásilku uloží. Adresátovi zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky u stanovené pošty, pokud tento postup odesílatel nevyloučil. Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.