Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na jare 2020 jsem si zakoupil poukaz na zajezd do Holandska. Z duvoku koronaviru byl zajezd zrusen a dostal jsem vraceny body. Nasledne jsem si na vanoce 2020 zakoupil poukazy na potapeni. I pres nekolik urgenci sluzba neposkytnuta. Proto mi chtel Slevomat opet dat body, nicmene to uz jsem odmitnul a zadal o vyplaceni castky cca 2500 kc co stalo potapeni. V cervenci 2021 mi byl zaslan mail, ze predavaji na nadrizeneho a mam poseckat. Jelikoz se nikdo uz ani neozval a slevomat mi stale nevratil cca 2500 kc z puvodniho zajezdu co zrusil, tak jsem psal pred 3 tydny mail, zda se nekdo ozve. Opet se nikdo neozval. Tedy jsem volal pred tydnem a urgoval telefonicky, pry predano na nadrizenou- opet se nikdo neozval. Ja jiz skoro 2 roky nemam sluzbu ani penize a slevomat nereaguje.
puvodne zajezd
vraceni penez zpet na muj ucet
|
Tweet |
Bylo-li původní plnění spotřebitele poskytnuto v peněžních prostředcích, a následně vznikl nárok na vrácení tohoto plnění, kterému bylo vyhověno, má spotřebitel nárok na vydání tohoto plnění zpět ve stejné formě, v jaké ho poskytl. Jinými slovy, poskytnutí voucheru nebo kreditu je možné jen tehdy, bylo-li v této formě poskytnuto původní plnění.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Hezký den, pane Bandíku, děkujeme za Vaši zprávu. Upřímně mě mrzí komplikace spojené s využitím Vašich voucherů . Vidím, že s Vámi kolegyně problém již dořešila v podobě navýšení kreditů o 40% a prodloužení jejich platnosti. Věřím, že je nyní vše v pořádku. S přátelským pozdravem Kateřina Skalníková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.