Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#53300Nedoručený zaplaceného balíčku a špatně označení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2021, před 3 lety

Adéla Seidlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Musím si stěžovat na Vaši Zásilkovnu.
Dnes mi přišla sms o doručení balíčku mezi 13-14 hod. To se ale neuskutečnilo přestože jsem byla cely den doma. Bohužel kontakt na řidiče jsem v sms nedostala. Po několika hodinách se podívám na stav zásilky kde je výdejní místo v mém městě. Jdu teda na výdejní místo kde si už zaplacený balíček vyzvednu. Prodavač mi řekl že žádný balíček na moje jméno nemá. Jdu teda zpět domů a volám na Vaši infolinku kde mi po několika minutách čekání a hledání kde se vlastně můj balíček nachází mi Paní odpoví že se vrací zpět na depo kvůli přelepení štítku a k vyzvednutí bude zhruba příští týden na výdejním místě. Přestože jsem dala doručení do domu.


Požadované řešení

Když už si balíček připlatím ráda by jsem dostala svůj balíček na adresu kterou jsem napsala. A né že balíček bude na výdejním místě na prodejně. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2021 14:46, před 3 lety

Pokud nebyla služba, v tomto případě přeprava zboží, poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 16:03, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.