Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Musím si stěžovat na Vaši Zásilkovnu.
Dnes mi přišla sms o doručení balíčku mezi 13-14 hod. To se ale neuskutečnilo přestože jsem byla cely den doma. Bohužel kontakt na řidiče jsem v sms nedostala. Po několika hodinách se podívám na stav zásilky kde je výdejní místo v mém městě. Jdu teda na výdejní místo kde si už zaplacený balíček vyzvednu. Prodavač mi řekl že žádný balíček na moje jméno nemá. Jdu teda zpět domů a volám na Vaši infolinku kde mi po několika minutách čekání a hledání kde se vlastně můj balíček nachází mi Paní odpoví že se vrací zpět na depo kvůli přelepení štítku a k vyzvednutí bude zhruba příští týden na výdejním místě. Přestože jsem dala doručení do domu.
Když už si balíček připlatím ráda by jsem dostala svůj balíček na adresu kterou jsem napsala. A né že balíček bude na výdejním místě na prodejně. Děkuji
|
Tweet |
Pokud nebyla služba, v tomto případě přeprava zboží, poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.