Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Málo upečené malé světlé bagetky. Tyto bagetky mám moc ráda, pracovala jsem v pekařství a vím, že tyto bagetky mají být upečené více, mají být upečené dozlatova. Mrzí mě, že to tak v Lidlu, Prostějov Újezd není.
Ráda bych si v Lidlu Prostějov Újezd bagetky kupovala dál, tak prosím o proškolení zaměstnanců, jak mají vypadat správně upečené bagetky. Děkuji moc. Pravidelná zákaznice Lucka
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel zakoupí pečivo neodpovídající jakostí, je třeba takové zboží neprodleně reklamovat. Pokud zakoupená pečivo nemá deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.