Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda se Vám ve své prodejně vyplatí zaměstnávat ostrahu, která je nečinná a vůbec nic neřeší. Včera t.j. 22.10.2021 v prodejně v Milovicích kolem 19:00 během nákupu bylo cca 10 lidí bez jakékoliv ochranny úst a nosu. Paní prodavačka zákazníky napomenula a ti se jí pouze vysmáli do obličeje. Celé situaci nečinně přihlížela ostraha. Dodržování vládních předpisů prý nehodlá kontrolovat/vymáhat. Není mi tedy jasné, jakou funkci zde plní, pokud není schopný mimo to vydesinfikovat nákupní košíky, které často nejsou při vstupu ani k dispozici. Situace se opakovala již několikrát a už mi začíná docházet trpělivost. Vzhledem ke zhoršující se situaci, nejsem moc nadšen když mi někdo bez roušky "dýchá na krk". Děkuji. s pozdravem Milan Janoušek
nečinnost ostrahy
Ostraha by měla plnit svou funkci a dohlížet na dodržování vládních nařízení. Zákazníci bez ochranných pomůcek by neměli být vpuštěni do prodejny.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.
Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.