Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#5331Nevrácení přeplatku tel. číslo 777993905 ze dne 25.6.2014 ve výši 48,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2014, před 10 lety

Krista Panochová

Znění stížnosti

Nevrácení přeplatku při ukončení smlouvy ze dne 25.6.2014.

Dobrý den. Tímoto podávám již druhou stížnost. První jsem podala dne 14.11.2014 v NC Eden, kde mi byla potvrzena. Bohužel do dnešního dne jsem neobdržela ani odpověď, ani přeplatek. Dohledejte si prosím tento dopis a odepište. Pokud neobdržím odpověď, budu nucena se obrátit na Vámi nadřízené orgány. Nejde mi ani tak o výše uvedený přeplatek, ale o neprofesionílní přístup Vašich zaměstnanců, kdy při každé mé navštěvě v NC Eden mi byla sdělena jiná informace.
Při první návštěvě mi bylo sděleno, že byl přeplatek zaslán na jinou adresu.
Při další návštěvě, mi bylo slíbeno, že do měsíce přeplatek přijde. Požadovala jsme přepaltek zaslat na účet, prý to již nejde.
Při další návštěvě mi bylo sděleno, že se jedná o dědictví a že musím předložit doklad o dědictví. Jelikož je maminka po mozkové příhodě, žádné doklady nemá, nevím co se s nima stalo a určitě nemíním otvírat dědictví kvůli 48,- Kč. Je smutné, že tak velká společnost dělá drahoty kvůli 48,- Kč, nebo tak postupujete vždy!!!
S pozdravem
Panochová


Produkt

nevrácení přeplatku v avizované době a neprofesionální přístup Vašich zaměstnanců


Požadované řešení

Vrátit požadovaný a Vámi avizovaný přeplatek ze dne 25.6.2014 buď na moji maminku, která na něj čeká, nebo na mě. Jsem dcera paní Macháčkové /ročník 1925/, proto za maminku vše vyřizuji.

Panochová Krista
Nechvílova 1844
148 00 Praha 4


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 12:06, před 10 lety

Předpokládáme, že v této situaci bylo prokázáno, že daná osoba vystupuje jako zákonný dědic. Dědické právo vzniká smrtí zůstavitele, rozhodnutí soudu má pouze deklaratorní účinky. Pokud již bylo rozhodnuto o dědictví a objevil se nový majetek, který vypořádán nebyl, lze o ně doplnit v dosavadním řízením vyhotovený soupis aktiv.

Nepožádal-li žádný z dědiců ve lhůtě k tomu určené, aby soud projednal pozůstalost o aktivech pozůstalosti, které se objevily až po právní moci rozhodnutí o pozůstalosti, platí, že podle pravomocného rozhodnutí o pozůstalosti došlo rovněž k nabytí těchto aktiv; v případě, že pozůstalost byla rozdělena mezi více dědiců nebo že bylo potvrzeno nabytí pozůstalosti více dědicům podle dědických podílů, nabývají dědicové tento majetek v podílech, vyplývajících z provedeného vypořádání dědictví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2014 12:37, před 10 lety

Dobré odpoledne, paní Panochová,

mrzí mě, že jste dostala rozdílné informace a že řešíte právě takovou situaci.

V případě, kdy majitel telefonního čísla zemře a u čísla zůstane přeplatek, je třeba o jeho vrácení požádat písemně. Žádost musí obsahovat informaci, že jde o vrácení přeplatku bankovním převodem/poukázkou v důsledku dědického řízení. Musí v ní být uvedeno: Jméno a adresa majitele zákaznického účtu, číslo zákaznického účtu (pokud znáte), telefonní číslo, bankovní spojení, údaje o tom, kdo žádost podává a podpis. K žádosti musí být přiložena kopie rozhodnutí o dědickém řízení.

Adresa pro podání žádosti je: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Pokud výše zmíněné dokumenty nemáte, pak bohužel nemůžeme Vaši žádost vyřídit.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2015 10:01, před 10 lety


Krista Panochová

Děkuji za Vaše vyjádření, ale mrzí mně, že jsme nedostala odpověď na mou první stížnost, která byla předána na Vašem kiosku v nákupním centru Eden.
Stejně si myslím, že by Vaši společnost částka 48,- Kč nepoložila, a moje maminka /90 let/ by byla spokojená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 16:15, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 08:56, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.