Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5332Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2014, před 10 lety

VLADIMÍRA BERANOVÁ

Znění stížnosti

Zaslala jsem zpět kulmu KEKEI 10.11.2014 A PŘIŠLA MI 30.10.14.TEDY DO 14 DNŮ.DNES JE 14.12.14.PENÍZE MI DOSUD NEPŘIŠLY ZPĚT.


Produkt

NEVYŘÍZENÁ REKLAMACE


Požadované řešení

MĚLI BY MI VRÁTIT PENÍZE DO 30 DNŮ PODLE ZÁKONA.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 11:44, před 10 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku ve lhůtě 14 dnů od převzetí věci (nemusí být uveden paragraf, postačí, pokud je to z projevené vůle patrné), prodávající je povinen vrátit jí veškeré zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení a spotřebitelka může kromě kupní požadovat i úrok z prodlení.

Jednalo-li se o reklamaci, ta musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se tak nestane, má spotřebitelka právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 09:42, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila:

Děkuji Vám za email,peníze mi vrátili 23.12.2014,Beranová V.Telefonicky jsem je urgovala asi 5x.Pořád jen slibovali.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2015 09:42, před 10 lety


VLADIMÍRA BERANOVÁ

Hodnocení: