Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslala jsem zpět kulmu KEKEI 10.11.2014 A PŘIŠLA MI 30.10.14.TEDY DO 14 DNŮ.DNES JE 14.12.14.PENÍZE MI DOSUD NEPŘIŠLY ZPĚT.
NEVYŘÍZENÁ REKLAMACE
MĚLI BY MI VRÁTIT PENÍZE DO 30 DNŮ PODLE ZÁKONA.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku ve lhůtě 14 dnů od převzetí věci (nemusí být uveden paragraf, postačí, pokud je to z projevené vůle patrné), prodávající je povinen vrátit jí veškeré zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení a spotřebitelka může kromě kupní požadovat i úrok z prodlení.
Jednalo-li se o reklamaci, ta musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se tak nestane, má spotřebitelka právo na odstoupení od kupní smlouvy.
Spotřebitelka nám sdělila:
Děkuji Vám za email,peníze mi vrátili 23.12.2014,Beranová V.Telefonicky jsem je urgovala asi 5x.Pořád jen slibovali.
Hodnocení: