Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V období 10. - 27.9.2021 byly neoprávněně účtováno operátorem O2 mé dceři 16 SMS za cenu 99 Kč/SMS. Dcera byla v některých časech ve škole, nemohla tedy poskytnout souhlas. Volali jsme na Comgate i Dimoco linku. Doufám, že dále již nebudou tzv. předplatné (neobjednané) účtovat. Máme zablokované i prémiové SMS u operátora. Účet jsme zaplatili, protože bychom jinak měli dluh a s námi by se pak nikdo nemazlil.
čísla: 90309099, 90302099, 904400099. Zjevně jsou aktivity společností v těchto měsících častější....
Jak je možné, že toto podvodné jednání už tolik let prochází? Nemohli by operátoři ukončit spolupráci s těmito společnostmi? Kolik z částky 99 Kč jde operátorovi, ten se na tomto jednání podílí.
Děkuji. Koděrová
nepožadované předplatné
Vrácení uhrazených peněz, zastavení dalšího zasílání SMS a předplatného.
|
Tweet |
Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO
Kontaktovali jsme společnost DIMOCO telefonicky a domluvili se na zrušení. Vzhledem k prodlevě nám ještě byla v následujícím měsíci opět účtována předplatná. V příštím měsíci očekávám, zda bude nebo nebude opět účtováno.
Nyní požadujeme vrácení uhrazených částek přes platformu platmobilem.
Případ tedy ještě není ukončen.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.