Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53326Nefunkčnost palubního personálu při letu QS1200 dne 21.10.2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2021, před 3 lety

Pavel Hortek

Znění stížnosti

Vše jsem již dostatečně popsal pod ref.c. 10133353 (cislo me OK Plus karty). Pokud je systém nastaven tak, aby zákazníka odradil od dalších kroků, obrátľ se rovnou na sdělovací prostředky.


Požadované řešení

Kompenzace, sleva atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 10:49, před 3 lety

Tato stížnost je již řešena pod číslem 53321. Z tohoto důvodu je tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.