Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5333Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2014, před 10 lety

Václav Vydra

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 9.12.2014 mi přišla sms o doručení balíku. Bohužel do dnešního dne 19.12.2014 jsem žádný balík nedostal.Kontaktoval jsem odesílatele i Českou poštu,leč nikdo o zásilce č. DR1811314933F nic neví.Po otevření sledování zásilky je poslední informací : 10.12.2014 Přeprava zásilky k dodací poště.Jsem velice znepokojen,neb telefonování mne stálo dost peněz a stejně se nic nevyřešilo.Proto,pokud to nebude nezbytně nutné vaše služby,již využívat nikdy nebudu,radši si připlatím a budu využívat konkurenci.
S pozdravem Vydra V.


Produkt

Balík od společnosti O2


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že nás balík nic nestál,požadujeme,aby Česká pošta okamžitě informovala společnost O2 o ztrátě balíku č. DR1811314933F,aby nám mohl být zaslán společností O2 nový a my mohli konečně využívat sluzby O2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 12:33, před 10 lety

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenkou. Doporučujeme v této záležitosti spolupráci s O2. Pošta poté prozkoumá, z jakého důvodu nebylo dodáno a kde se zásilka nachází. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.