Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Najala jsem si firmu mj. i na nákup materiálu na zateplení objektu. Dne 15.5.2021 jsem uhradila p. Chomovi fakturu č. 2101***18 ve výši 115.907,-- Kč. Materiál byl dodán dle DL č. 52**76 ze dne 13.5.2021 a DL č. 53**31 ze dne 10.6.2021 v celkové hodnotě 62.894,22 Kč, a to firmou PRO-DOMA Liberec p. Zbrojová. Jelikož p. Choma na moje urgence dodání zbývajícího materiálu nereagoval (ani e-mailem ani mi nebral telefon), zaslala jsem mu fakturu č. 0****21 ve výši 53.013,-- Kč. Tuto úhradu jsem urgovala e-mailem dne 20.9.2021. Doposud na tuto fakturu nehradil. Musela jsem si zbývající materiál zajistit sama přes najatou firmu, která mi dokončila zateplení objektu.
Materiál dle cenové nabídky Baumit Brandýs nad Labem, e-mail : j.kittner@baumit.cz
Jedná se mi o vrácení částky za nedodaný a uhrazený materiál na zateplení objektu.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce za to, že věc při převzetí nemá vady. Za vadu se považuje také, pokud věc není v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti. Nebylo-li tedy dodáno sjednané množství stavebního materiálu, odpovídá za toto vadné plnění prodávající. Spotřebitelka může žádat doplnění toho, co chybí, anebo přiměřenou slevu z ceny. Není-li možné doplnit chybějící množství, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit to, co si plnily, což by v tomto případě bylo problematické.
Pokud porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla spotřebitelce újma na jmění (škoda), je za tuto škodu odpovědný prodávající. Prokáže-li spotřebitelka, že jí byla způsobena škoda (např. kvůli průtahům se prodražily stavební práce), a že tato škoda byla způsobena tím, že prodávající nedodal věc ve sjednaném množství, může spotřebitelka žádat o náhradu škody. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo požádá-li o to spotřebitelka, hradí se škoda v penězích.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.