Společnost


ARGEN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53342Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2021, před 3 lety

Michaela Rejdová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6. 4. 2021 jsem objednala dvoje plavky, viz objednávka níže. Došly mi pouze jedny. Objednáno bylo od společnosti FashionFashion.

Zásilka měla jít jako balík do ruky. Podle čísla zásilky byla zásilka také dodána. Sice si nepamatuji, zda jsem skutečně v červnu zásilku pod tímto přebírala, ale vím jistě, že to nebyla zásilka s touto objednávkou. Ty jedny plavky byly pouze v igelitové obálce a vhozené ve schránce a na to mám svědky. Tudíž by zásilka ani nemohla vážit téměř půl kilogramu.

Pošta mi bohužel nesdělí, kdo zásilku podepsal a já díky tomu nemám jak dokázat, že jsem objednávku neobdržela celou. Obchod jsem kontaktovala a ten mi sdělil, že objednávka byla stornována a peníze mi budou zaslány zpět. Doposud nepřišly. Nevím co s tím. Částka za nedodané plavky je 399,- Kč.

Snad mi pomůžete. Velice děkuji a jsem s pozdravem Rejdová


Moje objednávky
Objednávka č. 41838229
Datum objednávky: 6.4.2021 13:56

Vaše objednávka byla zaslána přes doručovací společnost. Sledovací číslo zásilky je DR3361369917M.


Produkt

Kód produktu: 32777380311/CER 1 ks 399 Kč 0 % 399 Kč Česká Pošta 0 Kč 0 % 0 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 11:41, před 3 lety

Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by jí je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 17:00, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 12:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.