Společnost


Bezrealitky s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53346Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2021, před 3 lety

Lucia Costa

Znění stížnosti

Na portálu bezrealitky.cz jsem uverejnila inzerat na prodej bytu. Do 24h od zverejneni jsem dostala 6 zprav od potencialnich zajemcu. Vsichni chteli telefonni cislo, ze se ozvou... Nikdo se ale neozval, na zpravy neodepsal, tak jsem zkusila volat. Vsichni jsou "momentálně nedostupni". Ptala jsem se kamarada, ktery take prodava byt a ma stejnou zkusenost. Jsou to falesni zajemci, jen aby portal mohl tvrdit, ze garantuji potencionální kupce nemovitosti, jinak vrati penize. Kdyby to delali zadarmo, tak to neresim. Ale za zverejneni inzeratu platite. Ja jsem konkretne platila 600kc.


Požadované řešení

Vraceni penez a pokuta pro provozovatele za klamani a nekale praktiky (falesne ucty)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 10:13, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží a služby, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétní služby uzavřena a tato služba byla ze strany společnosti opravdu poskytnuta.

Jestliže si spotřebitel tuto službu objednal, má povinnost smluvenou cenu za ni zaplatit.

Pokud se jedná o zájemce, musel by spotřebitel prokázat, že se jedná opravdu o falešné účty. Podnikatel bohužel negarantuje, že sežene kupce, pouze vystaví inzerát, který je zveřejněn na jeho stránkách.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:25, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 15:07, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.