Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý dne,
moje žena naletěla podomnímu prodejci, který zastupuje společnost UPC.
Ve smlouvě co podepsala je jasně stanoveno:
- Internet cena: 449 Kč/měs. + min. doba užívání 12 měsíců
- Digitální televize Mini: 1 Kč/měs. + délka slevy 3 měsíce
- Jednorázový vstupní poplatek: 99 Kč
Dnes přišlo vyůčtování na 938 Kč, není vysvětleno za co je takto vysoký poplatek nárokován.
Televize mini ,kterou podomní prodejce mojí ženě nabídl za již zmíněnou 1 Kč stále nemáme a když jsme se ptali technika odpověděl to si tam musite zavolat (bla, bla, bla). Proč proboha!!! Smlouva je stanovena: Internet + Televize za "549 Kč" nerozumíme tomu. Prosíme o radu. Předem děkuji.
Protože je zřejmé že chyba je na straně UPC. 3 měsice užívání zdarma + připojení televize, aby si UPC uvědomila že klient není až na posledním místě.
|
Tweet |
Společnost je povinná poskytovat služby, které jsou sjednány ve smlouvě. Jinak je nutné uplatnit reklamaci služby. Totéž platí, pokud spotřebitel nesouhlasí s výší vyúčtování.
Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Reklamaci na poskytovanou službu je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Reklamaci doporučujeme uplatnit písemně nebo ve formě, která umožňuje trvalé uchování obsahu uplatněné reklamace.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.