Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53354Nedourčena zásilka kvůli špatnému zámku u vchodu do domu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2021, před 3 lety

Angelika Jančárová

Znění stížnosti

Prachatice .Doručovatelka se nedostala do domu kvůli rozbitému zámku . Máme venku zvonky ovládáné z bytů , i přesto ho nepoužila !!!! kdy já byla celé dopoledne doma ( mám odpolední směnu ) a sousedka důchodkyně , které doručuje důchod a ví , že stará paní je doma vždy a pokud zazvoní tak jí vpustí do domu . Tak jsem dnes musela osobně dojít na č. poštu vyzvednout si dopis jak popsala doručovatelka na nalepeném infopapíru na venkovních dveřích . K mému překvapeni to nebyl dopis ale letáky Makro . To zůstává rozum stát !!!S paní Brožovou jsou problémy již delší dobu a v našem okolí kde doručuje se na tom se sousedy shodujeme !


Produkt

Údajný dopis jak popsala doručovatelka !!! Byly to ale letáky Makro , když jsem šla dopis vyzvednout na pobočku !


Požadované řešení

Jelikož se nejedná o první pochybení , nechám šetření a řešení na ČP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 09:33, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.