Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem obdržel zprávu od Vodafonu, kde stojí: Dobry den, posledni Vyuctovani pro platce COMMERCIAL SERVICE s.r.o. je vystavene na celkovou castku 35484 Kc. Castka obsahuje i nesplaceny zustatek za minula obdobi 35484.47 Kc, ktery je nutne co nejdrive zaplatit. Pro uhradu castky po splatnosti i nove castky, ktera ma splatnost 12.11.2021, muzete pouzit stejne symboly z teto SMS. Cislo uctu pro platbu 11***2/****, VS: 80*****24, SS: 33*****3. Detail Vyuctovani najdete v aplikaci Muj Vodafone na http://www.vodafone.cz/vyuctovani . Prihlasit se muzete po dobu az 6 mesicu pomoci cisla platce 33*****3 a administratorskeho hesla nebo hesla tohoto platce. Vas Vodafone
Vodafone nepoužívám a firmu, která je zde uvedená vůbec neznám a nikdy jsem si od nich nic neobjednával/nekupoval (alespoň o tom nevím). Dnes mi od nich přišla zpráva, že dlužím výše uvedenou částku, nicméně, když jsem chtěl zkontaktovat majitele společnosti, tak číslo ani email na něj nelze nikde na internetu dohledat. Volal jsem tedy do Vodafonu, kde řekli, že mi bohužel nemůžu pomoct, protože tam žádné relevantní informace o té firmě nemají. Ať si najdu číslo a zkontaktuji si majitele, protože jde nejspíš o to, že někdo zadal mé telefonní číslo a teď je na něj vedena i tato pohledávka. Kontaktoval jsem i lidi, se kterými majitel společnosti spolupracoval, ale logicky mi nechtějí vydat telefonní číslo na základě GDPR.
Nevím jak tuto situaci vyřešit, určitě nechci za nikoho platit jeho dluhy, protože mě by se nic takového nestalo. Zároveň vím, že je možné, aby se na to za čas stahovala nějaká exekuce, což je velice nespravedlivé a nepřípustné. Pokud je možné zkontaktovat pana Z. (majitele), tak budu jedině rád. Snad se to v pořádku vyřeší a je to pouze nějaká chyba.
Moc děkuji
Prosím o vyřešení stížnosti tak, aby on nebyl žádný záznam že něco dlužím, a bylo opraveno telefonní číslo na které je tento případ veden.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, spotřebitel není povinen jakoukoliv částku platit.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka nebo že vůbec neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Společnost nemá internetové stránky, ani zveřejněný kontakt (např. email). Pokusíme se ji kontaktovat, nicméně spotřebiteli doporučujeme, aby se na společnost obrátil sám s dotazem o jakou pohledávku se jedná a následně ji rozporoval. Kontaktovat společnost je možné na adrese podle obchodního rejstříku (https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=868149&typ=PLATNY), tedy na adrese sídla: Cejl 504/38, Zábrdovice, 602 00 Brno, přičemž je vhodné zvolit formu doporučeného dopisu s dodejkou, aby měl spotřebitel v případě soudního sporu důkaz o tom, že společnost kontaktoval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.