Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Šlo o zo..že mě po telefonické domluvě vnutili super rychlý internet..který poté vůbec vubec negungoval!!!.. od začátku reklamace atd.. nakonec jsem doplatila půl roku..i když to nefungovalo..jen aby byl klid..vse doplatila i sankce..za předčasné ukončení..a router vrátila na pobočce..
Teď po 2 letech přišla faktura 2009 Kč .. prý za routry..který jsem měla k službě předplácené. .
Internet byl ukoncen ale tohle pry ne.. doklad o vrácení po 2 letech samozřejmě nemam..
Neskutečně jak tahají z lidí peníze..co zo zkouší.. hnus.. jak se bránit???..
Pevný Internet na doma
Nevymáhat to co je 2 roky staré..dohledat si na prodejně protokol o vrácení a nezadát to po zákazníkovi po 2 letech!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
v případě, že je HW vrácen na prodejně O2, vystavuje konzultant protokol o vrácení zařízení. Kopii předává Vám a kopie se ukládá do systému.
Požádám o doplnění VS vyúčtování, celého Vašeho jména a data narození majitele služeb do sekce neveřejných údajů. Rádi to poté prověříme.
S pozdravem,
Kreuziger Jakub, O2 Guru pro Social Media
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.