Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#53362Dva roky stará faktura za něco co jiz bylo ukončeno..doplaceno..router vrácení..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2021, před 3 lety

ADRIANA Kováčová

Znění stížnosti

Šlo o zo..že mě po telefonické domluvě vnutili super rychlý internet..který poté vůbec vubec negungoval!!!.. od začátku reklamace atd.. nakonec jsem doplatila půl roku..i když to nefungovalo..jen aby byl klid..vse doplatila i sankce..za předčasné ukončení..a router vrátila na pobočce..
Teď po 2 letech přišla faktura 2009 Kč .. prý za routry..který jsem měla k službě předplácené. .
Internet byl ukoncen ale tohle pry ne.. doklad o vrácení po 2 letech samozřejmě nemam..
Neskutečně jak tahají z lidí peníze..co zo zkouší.. hnus.. jak se bránit???..


Produkt

Pevný Internet na doma


Požadované řešení

Nevymáhat to co je 2 roky staré..dohledat si na prodejně protokol o vrácení a nezadát to po zákazníkovi po 2 letech!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 13:28, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2021 13:44, před 3 lety

Dobrý den,
v případě, že je HW vrácen na prodejně O2, vystavuje konzultant protokol o vrácení zařízení. Kopii předává Vám a kopie se ukládá do systému.
Požádám o doplnění VS vyúčtování, celého Vašeho jména a data narození majitele služeb do sekce neveřejných údajů. Rádi to poté prověříme.

S pozdravem,
Kreuziger Jakub, O2 Guru pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2021 11:57, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:57, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.