Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den dnes 26.10 jsem jely se vlakem kde jsme měli s později 45 min stim že jsem poprosila paní která se objednává jídla že bych chtěla objednat pro syna který dostal hlad a právě se vzbudil . Bylo mu zdeloni že byla u nás a že nám už nic ne obedna . Tohle se mi nelibý postup perzonalu která je otrávená a hraje si z mobilem v ruce .jezdím častěji ale tohle se mi ještě nestalo .byly jsem tání osobně kde jsem vyšla z dětského kupecká. Měli jsme být už v Ostravě ale bohužel měl spozdeni a zato přece nemůžou děti maminky . Opakuji že se mi nelibý postoj vaše obsluhy která je protivná a podobně . RJ vlak
Požadují aby chování bylo lepší a trochu pochopení maminky když jsou tak velké spozdeni že nechtějí vydat jídlo přitom muzou
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.