Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53364Stížnost na perzonal který objednává jidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2021, před 3 lety

Marie Staufcikova

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 26.10 jsem jely se vlakem kde jsme měli s později 45 min stim že jsem poprosila paní která se objednává jídla že bych chtěla objednat pro syna který dostal hlad a právě se vzbudil . Bylo mu zdeloni že byla u nás a že nám už nic ne obedna . Tohle se mi nelibý postup perzonalu která je otrávená a hraje si z mobilem v ruce .jezdím častěji ale tohle se mi ještě nestalo .byly jsem tání osobně kde jsem vyšla z dětského kupecká. Měli jsme být už v Ostravě ale bohužel měl spozdeni a zato přece nemůžou děti maminky . Opakuji že se mi nelibý postoj vaše obsluhy která je protivná a podobně . RJ vlak


Požadované řešení

Požadují aby chování bylo lepší a trochu pochopení maminky když jsou tak velké spozdeni že nechtějí vydat jídlo přitom muzou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 13:45, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 09:56, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.