Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
-stížnost
Podle přijaté s zaplacené objednávky
Podle přijaté a zaplacené objednávky jste měli do domu Baarova 1028/4 Praha 4 dodat :
1x pracka s montáži
2x vestavný pracka
Odvoz starých spotřebičů
Vynesení do 4 patra 1x pračku - řidič ji vybalil nebyl schopen ji namontovat
2 x pracka vestavný jsem požádal o vynesení stačilo jen 3 patro, řidič odmítl že má objednávku do 4 patra to ani neprovedl pračky nechal za hlavními dveřmi bytového domu , staré spotřebiče ponechal j hlavních dveri a odjel.
Vaše dodávka byla reklamována v 17 hodin telefon vzala slovensky mluvící paní nic nevyřídila poté v 18.35 pan Kuba slíbil ze bude informovat na můj telefon opět nic. Nevyřídila natož aby mě podal informaci .V sobotu telefon vzala paní Tereza ani nechtěla říci jméno (až po dlouhé době Kusniederova z Ostravy.
Žádám o splnění zakázky. tohle je klamavá reklama. Řidič přivezl a odjel
Pak dostanu mail :
Dobrý deň,
kontaktujem Vás ohľadne Vašich objednávok s číslami faktúr 2911***409 a 2911***674.
Podľa spätnej väzby kompetentného oddelenia, ste požadovali roznesenie a inštaláciu Vami zakúpených produktov do troch rôznych bytových jednotiek, a môžnosť vynesenia produktov do jednej bytovej jednotky ste odmietli.
Bohužiaľ, doručujeme a inštalujeme vrámci jednej bytovej jednotky vrámci služieb "Doprava - Kompletní doručení až do bytu (alzaExpres)" a "Základní instalace".
Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujem sa za vzniknuté nepríjemnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
A PODRUHÉ :
Dobrý den,Vážený kliente,
můžeme Vám nabídnout pouze odvoz Vašeho starého spotřebiče.
Jak Vás informovala již naše kolegyně doručení a instalace je možná jen v jedné bytové jednotce.
Pokud si tedy přejete odvoz starého spotřebiče prosím odpovězte nám na náš email.
Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
--
S pozdravem,
Ve faktuře je jasné dáno doprava a instalace.
Nehmotný produkt
instalace, kompenzace
|
Tweet |
Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu.
Dle vyjádření účastníků, kteří se na doručení objednávek podíleli, Vám zasíláme vyjádření. V tomto případě bohužel instalace pračky neproběhla z důvodu nepřízpůsobených podmínem k bytových prostorách. Konkrétně se jednalo o skříňku, která instalaci bránila. Spotřebitel je povinen mít tyto podmínky pro veškerou očekávanou manipulaci připravené. Dále zde probíhal další komunikační šum mezi zaměstnanci a spořebitelem, který lze nazvat rovněž tvrzení proti tvrzení, ovšem výnos skutečně neproběhnul. V tomto případě Můžeme spotřebiteli nabídnout navrácení platby za doručení a to ve výši 800Kč v hodnotě finanční nebo v podobě dárkového šeku. Jedná se tedy o první nabídku z naší strany v rámci řešené reklamace doručení.
Předem děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na nabídku společnosti reagovat.
prosím navrátit 800
Dobrý den,
děkuji za Vaši zprávu. U Vaší objednávky jsme se postarali o odstranění poplatku za dopravné. O vrácení platby Vás budeme informovat přímo na Váš e-mail. Za vzniklou situaci se ještě jednou velice omlouvám a pevně věřím, že nyní již bude vše v pořádku.
Přeji Vám pěkný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Můžete mi sdělit na mail. Kam jste zaslali peníze?
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu.
Platbu evidujeme v pořádku odeslanou, ovšem v tuto chvíli pro Vás uvěřuji, na jaký bankovní účet došlo k připsání. Jakmile pro Vás získám více informací, budu Vás kontaktovat na Vaši e-mailovou adresu.
Přeji Vám pěkný zbytek dne, Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.