Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Koupila jsem notebook Toshiba C55A1TF,výrobní čísloZD131229U v prodejně OKAY v Ústí nad Orlicí,Letohradská1524.
Notebook byl zcela funkční,žel po 7-mi měsících se při aktualizaci kousl,zamrzl v systému.
Do téže prodejny byl předán k reklamaci,kde i příjmový technik měl notebook cca 40 min.puštěný a taktéž shledal,že notebook nenajede do systému-
toto mám napsáno i na příjmovém dokladu:jedná se o reklamaci číslo
1095/14110094.
Po 14 dnech k mému zděšení mi bylo sděleno , že mám zaplatit 14000 tisíc
za základní desku-že byl notebook polit!!
Na elektroniku si dávám pozor,notebook byl používán pouze v posteli večer
a piji samozřejmě v kuchyni.
Nehorázná drzost takto nařknout zákazníka.
Notebook stál 8 199 a po mě chtějí 14 000 kč za to . co jsem já neudělala.
¨Notebook mnou zničený nebyl,to jsem přišla opravdu o 8000?
Jak se mohou takto zákazníci bránit,nejsem jediná komu toto bylo řečeno a je prý oblíbená finta servisů se odvolávat na "polití"
Notebook je nyní na prodejně s tím , že si ho mám vyzvednout neopravený nebo dát 14000 za opravu.
Takhle dopadají zákazníci při reklamacích :-(
Jelikož bylo s notebookem řádně zacházeno na čistém a suchém místě
.Na klávesnici byla stále ještě folie,navíc notebook měl v době reklamace 7 měsíců..Byla bych velmi ráda za výměnu zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebitelce, aby si vyžádala fotografie poškození, které vzniklo v důsledku "polití". Poté doporučujeme konzultaci se soudním znalcem, který posoudí, zda se jedná o skutečné poškození, případně, zda je toto poškození příčinou vady. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Dobrý den paní Janová,
dovoluji si reagovat na Vaši žádost o prověření reklamace notebooku Asus C55A1TF, kterou jste uplatnila na prodejně OKAY 1095 Ústí nad Orlicí dne 20. 11. 2014.
Všechny okolnosti reklamace jsme pečlivě prověřili. Notebook jste reklamovala z toho důvodu, že po jeho zapnutí nenabíhá systém. Zboží bylo odesláno do autorizovaného servisu, kde bylo diagnostikováno prolití tekutinou. Toto polití mělo vliv na Vámi popisovanou závadu. Dále byl na Vašem notebooku diagnostikován zaražený konektor USB. Vady zboží, způsobené mechanickým poškozením, nemohou být bohužel řešeny záruční opravou. Popsané mechanické poškození servis zdokumentoval fotografiemi. Z důvodu polití Vašeho notebooku tekutinou, byla reklamace zamítnuta.
Pokud by soudněznalecký posudek vyvrátil servisní stanovisko, budeme rádi, když se na nás opět obrátíte. V takovém případě reklamaci vyřídíme v souladu s posudkem a náklady na jeho pořízení Vám budou kompenzovány.
Pevně věřím, že mé vysvětlení přijmete a zůstanete v budoucnu naší zákaznicí.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.