Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na poště v Praze v Dejvicích jsem si na automatu zmackla možnost odeslání dopisu nad 5 ks. Bylo mi vygenerovano číslo v číselné radě jedinečné pro tento úkon. Tomuto úkonu se věnovala jedna konkrétní přepážka. Z nějakého důvodu se přepážka na 45 minut uzavřela a odpočet me číselné rady se zastavil. Pokud bych se po hodině čekání nevnutila paní na jiné přepážce, zřejmě bych čekala na poště ještě dodnes. :’-)
Pokud se uzavřena jediná přepážka pro ředění určitého typu úkonu, automaticky odeslat úkol na jinou přepážku.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.