Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53378Uzavření přepážky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2021, před 3 lety

Dagmar Musilová

Znění stížnosti

Na poště v Praze v Dejvicích jsem si na automatu zmackla možnost odeslání dopisu nad 5 ks. Bylo mi vygenerovano číslo v číselné radě jedinečné pro tento úkon. Tomuto úkonu se věnovala jedna konkrétní přepážka. Z nějakého důvodu se přepážka na 45 minut uzavřela a odpočet me číselné rady se zastavil. Pokud bych se po hodině čekání nevnutila paní na jiné přepážce, zřejmě bych čekala na poště ještě dodnes. :’-)


Požadované řešení

Pokud se uzavřena jediná přepážka pro ředění určitého typu úkonu, automaticky odeslat úkol na jinou přepážku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2021 07:23, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.