Společnost


BORS Holding s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53380Dřívější odjezd ze zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2021, před 3 lety

Agáta Malá

Znění stížnosti

Dne 27.10. 2021, autobus linky 571 ze zastávky Poštorná, kostel (Břeclav) odjel asi o 5 minut dřív než měl. Ze zastávky měl odjíždět 7:30. Nebylo to poprvé co autobus odjel dřív.
Řidič autobusu byl neskutečně arogantní a neochotný.


Produkt

Linka 571, 27.10.2021 odjezd ze zastávky poštorná kostel měl být 7:30


Požadované řešení

Poučení řidiče případná sankce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2021 07:56, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 16:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.