Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na pracovníka pošty 413 Praha Libuš - nevím jméno, ale bylo to 26.10.21 po 13h, 2.přepážka, mladý tmavovlasý muž. Podávala jsem balík S, na poštu (vratka BOONPRIX), se zákaz.kartou a e-dodejkou - tedy mi mělo být odečteno 20,-, k platbě 89,-. Platila jsem všask 109,-. Když jsem se slušně dotázala/ohradila, mladík za přepážkou na mne spustil, "jak jsem na to přišla" a dost nevybíravým tonem se mnou jednal, že je to balík do ruky a co bych chtěla a co s tím jako teď má dělat apod.. Přestože je na štítku jasně uvedeno balík na poštu. Místo, aby se za pochybení třeba omluvil a problém nějak řešil, začal se hádat, že je to balík M, takže mi vlastně ještě 10,- slevu dal apod. Krabici jsem kvůli velikosti doma ještě zmenšovala, aby byl S, ale on ho položil na měřítko tak, že nebyl až do kraje měřítka, aby přesahoval na vel.M, asi o pár milimetrů. Tyto balíčky podávám na poště každou chvíli, velmi dobře znám ceny poštovného. Na co tedy mám zákaz.kartu a dávám si práci s e-podáním? Na daňovém dokladu není vůbec uvedena žádná sleva (za zák.kartu a e-podání). Navíc, na takovéto jednání nejsem absolutně zvědavá, jako klient, který poště dává své peníze! Dnes mi volala paní z přepravního skladu, tel.954394822 a musela se mnou řešit, zda je tento balík skutečně vratka BONPRIX, že je balík špatně zaevidován (místo na poštu, jak je ode mne na štítku, pán zaevidoval do ruky)! Navíc, není to poprvé, co mi bylo poštovné špatně naúčtováno, neznalost pracovníků pobočky je tedy zarážející! Klient tu není od toho, aby si hlídal kvalitu jejich práce! Žádám o zpětnou vazbu, jak je moje stížnost vyřešena. Děkuji, Svobodová
Podání balíku S, na poštu, se zák.kartou a e-podáním, pod.č. DR0439133996X (BONPRIX, Na poštu, Pardubice 21), ze dne 26.10.2021, podáno po 13h, daň.doklad č. 2100193147.
Žádám o potrestání pracovníka pošty 413 Praha Libuš (dále v popisu stížnosti) za jeho chování + neznalost při výkonu práce. Dále žádám o vrácení částky na slevách ve výši 20,-Kč.
|
Tweet |
V případě, že je chybně vyúčtována cena za poskytnutou službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.