Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53385Nevhodné chování pracovníka pobočky v Pouzdranech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2021, před 3 lety

Jiri Kozel

Znění stížnosti

Prodávám stížnost na pracovníci pobočky v Pouzdranech.Dala mi do schránky výzvu o doručení písemné zásilky.V termínu jsem si pro zásilku jel a však pracovnice mi řekla že ji dala doručovatele aby mi ji hodila do schránky v den kdy měla být zásilka k vyzvednutí na poště v Pouzdranech.Po několikahodinovém telefonování jsem zjistil že pracovnice České pošty v Pouzdřanech mi lhala a zásilku vrátila odesílateli a to z důvodu mého Úmrtí.Pracovnice pobočky v Pouzdřanech tím pochybyla s hranicemi lidské etiky a mě tím udělala obrovský problém díky nedoručené zásilce.Prosim o prošetření celé věci a o informaci jak se česká pošta k dané věci postavila.Děkuji s pozdravem Kozel Jiří


Produkt

Nedoručená zásilka dne 25.10.2021 v Pouzdřanech adresát Kozel Jiří Hlavní 302 Pouzdrany


Požadované řešení

Odpověď o závěru šetření pochybení pracovnice České pošty pobočky Pouzdrany


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2021 13:21, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.