Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prodávám stížnost na pracovníci pobočky v Pouzdranech.Dala mi do schránky výzvu o doručení písemné zásilky.V termínu jsem si pro zásilku jel a však pracovnice mi řekla že ji dala doručovatele aby mi ji hodila do schránky v den kdy měla být zásilka k vyzvednutí na poště v Pouzdranech.Po několikahodinovém telefonování jsem zjistil že pracovnice České pošty v Pouzdřanech mi lhala a zásilku vrátila odesílateli a to z důvodu mého Úmrtí.Pracovnice pobočky v Pouzdřanech tím pochybyla s hranicemi lidské etiky a mě tím udělala obrovský problém díky nedoručené zásilce.Prosim o prošetření celé věci a o informaci jak se česká pošta k dané věci postavila.Děkuji s pozdravem Kozel Jiří
Nedoručená zásilka dne 25.10.2021 v Pouzdřanech adresát Kozel Jiří Hlavní 302 Pouzdrany
Odpověď o závěru šetření pochybení pracovnice České pošty pobočky Pouzdrany
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.