Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#53393Neuznani reklamace a nedodani do terminu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2021, před 3 lety

Tomas Vala

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 26.7.2021 jsem si koupil u Hecht vretenovou sekacku,pilu a vyznivac. Sekacka po dvou sekani prestala fungovat, dal jsem ji reklamovat na pobocce k Kolin, kde se mi ozvali, ze oprava je 800kc, ikdyz byla teprve mesic v zaruce. Telefonicky jsem tedy souhlasil a oprava mela byt hotova do 3.10.2021. Nekolikrat jsem volal na prodejnu a ty me odkazali na servis, ze pry nemaji pristup, pritom sedi hned vedle sebe. Na servis se uz nekolik dni nemuzu dovolat. Dnes je 27,10,2021 skoro mesic po co mela byt zaruka vyrizena. Tez muzu podat stiznost na obchdni inspekci. Reklamacni list č 21sep1**3 doklad zakaznika č 2115****6.
Vála Tomáš


Požadované řešení

Tudiz zadam o napravu s tim, ze oprava bude zdarma, nebo vraceni penez za sekacku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 09:13, před 3 lety

V uvedeném případě se domníváme, že došlo k uznání reklamace a prodávající tak nemá právo chtít po spotřebiteli, aby opravu zaplatil. Dle popisu navíc reklamace nebyla vyřízena řádně a včas, tudíž spotřebiteli vzniká právo na odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2021 16:48, před 3 lety

Dobrý den,
velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT a je nám líto, že s ním nejste spokojen. Mechanické poškození Vašeho stroje, bohužel nelze uznat jako záruční opravu. Informace o vyřízení servisní zakázky byla odeslána v zákonné lhůtě pro vyřízení reklamace společně s nabídkou placené opravy. Naše společnost postupuje dle platných zákonů a obchodních podmínek veřejně přístupných na našich webových stránkách. Je nám líto vzniklé situace, ale ze strany HECHT MOTORS s.r.o. nedošlo v tomto směru k pochybení. Musíme Vám bohužel sdělit, že nevznikl nárok na provedení Vámi uvedené opravy zdarma nebo na vrácení peněz za stroj. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:21, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2021 15:29, před 3 lety


Tomas Vala

Opravili mi to na moje naklady, ikdyz to bylo v záruce. Doma po vyzkoušení asi po 5 metrech to opět přestalo fungovat. Teď nevím co s tím, když u první reklamace, byly takové problémi a ani to pořádně neopravili a po druhé to platit nebudu. Prodávají zmetky a ani to neuznají, nikdy se mi nic takového nestalo. Poradíte co s tím?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2022 08:15, před 3 lety

Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace, ale z Vámi výše uvedeného popisu nejsme schopni specifikovat o jakou záležitost se jedná. V případě, že chcete výrobek reklamovat, tak jej můžete podat do reklamace na naší pobočce. Kontakty a další informace jsou uvedeny na našich internetových stránkách. Na základě případné servisní zakázky se k Vašemu požadavku poté vyjádří servisní technik. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 10:49, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 16:03, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.