Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#53394Neoprávněné vymáhání peněz za objednávku, která byla zaplacena přepravní společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2021, před 3 lety

Zuzana Schwarzová

Znění stížnosti

Dobrý den,

již po druhé se nám stalo, že jsme si objednali zboží z Ikei. Vždy bylo na dobírku a doručeno přepravní společností. Při prvním dodání zboží a PLACENÍM z bankovního účtu nám přišel výhružný email, že nemáme zaplacenou objednávku a ať ji urychleně zaplatíme. Na reklamace jsem zaslala výpis z účtu, kde bylo ZŘETELNÉ, že objednávka byla zaplacená.

Bohužel při druhé objednávce dne 27.4.2021 nám bylo zboží doručeno a z naší strany ŘÁDNĚ zaplaceno!

Po půl roce si Ikea vzpomene , že nemá zaplacenou objednávku.
Opravdu už nemám slov k vaší společnosti.


Požadované řešení

Opravdu nebudu platit objednávku , která byla doručená!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2021 09:17, před 3 lety

Vymáhá-li podnikatel pohledávku po spotřebiteli, má podnikatel povinnost dokázat, že vymáhaná pohledávka vznikla a trvá. V okamžiku, kdy podnikatel dokáže, že pohledávka doopravdy vznikla, přechází důkazní břemeno (povinnost dokazovat) na spotřebitele, který by měl dokázat, že pohledávku uhradil.

V případě, že spotřebitel zboží tzv. na dobírku již uhradil, může prokázat zaplacení zboží např. dokladem o obdržení platby za dobírku, který vydal spotřebiteli přepravce nebo výpisem z účtu, v případě, že byla dobírka placena kreditní nebo debetní kartou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:10, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:49, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.